Νο.1 Βάλτε σωστές προτεραιότητες!
Έχοντας καταλήξει 100% στο τι είναι αυτό που χρειάζεστε πραγματικά ή έστω τι είναι αυτό που δεν χρειάζεστε έτσι ώστε δια της αφαιρετικής να περιορίσετε τις επιλογές σας για διευκολυνθεί η τελική επιλογή, είναι μία στρατηγική που αποδίδει.
Ορίστε την ανάγκη σας, με όσο το δυνατόν περισσότερη σαφήνεια δίνοντας απαντήσεις, στις εξής ερωτήσεις:
• Για ποια χρήση θέλω το ψυγείο;
• Πόσα χρήματα έχω να διαθέσω και πόσο μπορώ να τα υπερβώ;
• Ποια χαρακτηριστικά είναι απολύτως απαραίτητα, ποια όχι τόσο και ποια καθόλου;
• Τι περιορισμοί νομικής φύσεως υπάρχουν;
• Τι περιορισμοί υγιεινής και ασφάλειας υπάρχουν;
• Πως θα διαχειριστώ την συντήρησή του;
Όταν ένας άνθρωπος μπαίνει σε διαδικασία αγοράς, κάποιες φορές, αν όχι όλες, νιώθει διχασμένος ανάμεσα σε αυτό που «θέλει» και σε αυτό που πραγματικά «χρειάζεται».
Εστιάστε στην πραγματική ανάγκη της επιχείρησής σας και όχι σε αυτό που θέλει να σας πουλήσει το marketing της κάθε εταιρείας!
Νο.2 Καλύψτε τα νώτα της επιχείρησής σας!
Ικανοποιήστε πρώτα τις ελάχιστες απαιτήσεις που είναι αυτές της ασφάλειας και της νομιμότητας και στη συνέχεια προχωρήστε σε εκείνες με την αμέσως μικρότερη σπουδαιότητα. Ξεκινήστε προστατεύοντας την τσέπη σας από πρόστιμα. Αν για παράδειγμα ο νόμος απαιτεί τα επαγγελματικά ψυγεία να έχουν απαραίτητα πιστοποίηση ενεργειακής κλάσης, ξεκινήστε από αυτό ως βάση.
Νο.3 Το φθηνό τελικά αποδεικνύεται ακριβό στην πράξη!
Κάντε ενδελεχή έρευνα αγοράς με όσο περισσότερες επιλογές γίνεται. Προσοχή, η έρευνα να είναι ανάμεσα σε ίδια ή παρόμοια προϊόντα, συνδυάζοντας την τιμή με αυτό που προσφέρει. Η τιμή από μόνη της δεν λέει τίποτα απολύτως, ίσα ίσα που συνήθως είναι παραπλανητική.
Εάν για παράδειγμα προτιμώντας ένα ψυγείο με γυάλινη πόρτα από ένα με ανοξείδωτη πόρτα, πετύχετε την καλύτερη οργάνωση της κουζίνας σας όπως περιγράφεται εδώ, τότε λίγα χρήματα παραπάνω είναι επένδυση και θα φέρουν μεγάλη αξία πίσω. Ακόμη με ένα οργανωμένο ψυγείο που δεν ανοιγοκλείνει πολλές φορές και για πολλή ώρα, κάνει οικονομία και ζορίζει λιγότερο τον κινητήρα! Τι σημαίνει αυτό; Λιγότερα χρήματα και ένα ψυγείο που θα κρατήσει για πολύ καιρό!
Σε αντίθεση, ένα μεταχειρισμένο ψυγείο ή ένα φθηνό και κακής ποιότητας ίσως να φαντάζει δελεαστικό στην αρχή, αλλά στη συνέχεια, τις περισσότερες φορές, αυτό αλλάζει και καταλήγει να κοστίζει πολύ περισσότερο από ένα καλή ποιότητας αλλά με υψηλότερη αρχικά τιμή. Όπως θα περιγράψουμε σε επόμενο άρθρο, τα μεταχειρισμένα ψυγεία έχουν «άγνωστα» χιλιόμετρα!
Νο.4 Δώστε προσοχή σε χαρακτηριστικά που δεν εμφανή εύκολα αλλά κάνουν τη διαφορά.
Αυτά κάνουν σημαντική διαφορά είτε στη λειτουργία ενός ψυγείου, είτε στη διάρκεια της ζωής του και το κάνουν αθόρυβα. Με τον όρο έξυπνα δεν αναφέρομαι στα διάφορα τεχνολογικά gadgets, όπως έχει επικρατήσει τα τελευταία χρόνια, αλλά σε χαρακτηριστικά που αυξάνουν τον χρόνο ζωής ενός ψυγείου, αλλά δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικά για να προβληθούν έντονα και μένουν στα ψιλά γράμματα των προωθητικών ενεργειών καθώς λίγοι πραγματικά κατανοούν την αξία τους.
Τι είναι πιο ουσιώδες σε ένα ψυγείο, μία μεγάλη & εντυπωσιακή touch οθόνη θερμοστάτη ή ένας προστατευμένος εξατμιστής? Ενδιαφέρουσα συνειδητοποίηση!
Ζητήστε από τον άνθρωπο που σας εξυπηρετεί, να σας πει αν το ψυγείο έχει κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά που το κάνουν πιο λειτουργικό. Αν για παράδειγμα ο εξατμιστής του είναι προστατευμένος έναντι της διάβρωσης, αν οι πόρτες έχουν αυτόματο μηχανισμό επαναφοράς, αν οι γυάλινες πόρτες των καταψύξεων έχουν αντιθαμβωτικές μεμβράνες και πολλά άλλα.
Νο.5 Εμπιστευτείτε τους επαγγελματίες, αυτοί γνωρίζουν καλύτερα.
Απευθυνθείτε, όπου είναι δυνατόν, και στους κατασκευαστές για πληροφόρηση σχετικά με τα προϊόντα τους, άσχετα αν δεν μπορείτε να αγοράσετε απευθείας από αυτούς το προϊόν.
Μαζέψτε πληροφορίες από όσο το δυνατόν περισσότερες και διαφορετικές μεταξύ τους πηγές, για να φτιάξετε την πληρέστερη άποψη για το ψυγείο που σας ενδιαφέρει.
Όλοι εμείς που τα κατασκευάζουμε, γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα, μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια.
87 thoughts on “Επιλέγοντας ένα Επαγγελματικό Ψυγείο: 5+1 tips”
Comments are closed.